Tuesday, October 19, 2010

Kawan is One [kawan bukan lawan]

Suka duka nasib b'kawan. Ada senang akan bersama, datang susah kita hadapi. Bukan mudah nak cari yang sejati. Diri dah mengajar erti berdikari. Depan senyum, belakang tetap membenci. Ingat aku berkawan bukan lawan.

THE KING'S

En. Matdo: kawan rapat aku mase sekolah. sangat hitam manis.
pujaan gadis-gadis tamil nadu.
En Agon: budak paling nakal dalam sekolah aku. tapi sekarang dah baik.
dia pustakawan berjaya. ahakz.

En Azam: dia sangat tembam. comey?? ermm adalah sikit2.
pegawai polis.eh ops, pembantu tadbir je.
 En Agus: paling pendek dalam group2 aku.
xpela gus jangan lawan takdir.

En Nippon: walaupun xrapat, time raya dia tetap menziarahi aku.
thankz en nippon paint :-)

En Acoi: setan hitam dari lembah kapur barus.dia boleh buat lawak badut ngan aku tadi.

En Aboy: budak yang selalu nak mintak penampar dari aku.
but aku tetap sayang dia.

 En Bibi: nih ag sorang yang nak sangat kena penumbuk bon jin yun aku.
xpe aku tau dia suka bergurau.

 En Man: dia selalu lepax bukit bintang time merdeka, new year, depavali.
kiranya sume perayaan 2 dia sambut.
wahahaha~~

En Megat: Thankz bro selalu tumpangkan rumah time akak aku balik kampung.
Lokasi: ampang [bukit tinjau]

En Ueki Arisan: RoOmate umah aku. 1 opis ngan aku. lain jawatan je. gred bawah aku.
waahahahahaha~~

En Elmy@Mocit: dia sgt kiut dari atas sampai la ke pewot dia.
aku selalu men pewot dia yang cumey 2..

En E dan Puan Anisz: couple b'jauhan. well korang men meseg2 jela.
aku rindu korang berdua.

 En Zainol: sila jaga cik siti sebaik mungkin. AMARAN KERAS!!

En Syuk: senior aku kot kat sekolah dulu. mat jambu sikit.
status: berpunya (sorry all)

 En PettoTeo: so bila ada kawan-kawan, dah semestinya ada aku.
biasanya KING akan duduk paling bawah sekali.
KING kan tak suka menonjol.


THE QUEEN

Miss Nanako: Rakan krusus aku dulu. well jarang jumpa.
so susah la nak window shopping ngan aku.

Miss Eira: sayang sangat dekat dia. dia sangat manja.
geram tengok pp dia

Miss Fafa N Sis: sume kawan-kawan aku tembam. termasuk la dia.
sowe yeah cik fafa.

Miss Zyma: my gula-gula kapas. 

Miss Meera: long time no see. mana tah dax nih g.
nasib baik la jumpa kat facebook.

Miss DeqMa: budak yang kecik yang sangat cumey..
cumey ker??

Miss Putih: dia nih la selalu raba aku kat poli dulu.
selalu amek kesempatan keatas tulang-tulang ku..


Shutter Shine's. 
btw aku kenal dia pon atas kawan. so tak salah jugak la jadi kawan aku kan.
en matdo jangan dengki. Tuhan marah.


Cik Erma: semakin mamtop yah. junior aku yang paling cute time sekolah dulu. ala-ala dax baru naik.

 Miss Warney: kamo yang sangat tembam. jangan nakal2. huhu~~

Miss Eyda: aku putus hubungan time aku umo 14tahun.
baru jumpa dia lam faceboOk. sangat merindui kamu. bila nak date??

Anak Kejiranan

En Superman/Daus: aku suka datang rumah dia. men ngan pewoOt dia.
dia jiran sebelah rumah aku. time kecik-kecik dulu selalu kene buli ngan aku.

Miss Ika: time kecik-kecik dulu xcomey. da besar nih plax cumey. duk belakang umah aku.
jarang nampak. sekolah luar. nasib baik jumpe kat facebook.

 En Iman: Otai taman aku. bakal abg ipar aku gak nih. adek dia yang atas tuh..
wahahaha~

 Cik Farahdilah: awex nih suka sangat dekat hantu.
aku xsuka...wahahah~~

MY QUEEN

My Mama. Miss u. Muahhh

Puan Illusi Nano: Dia cakap dia pon nak Publicity gak..

MY SIS

Miss Ros: kakak kandung aku yang cumey.
sayang sangat sama dia.


Miss Lin: umah dia kat portdickson.
syok sangat. ary2 ley mandi air garam. sebab 2 dia sweet2 sour..


Miss Mizah: akak angkat aku kot time skulah. still berhubung.
miss u so much..

Miss Nazlin: time aku keje Prudential dia selalu coll aku.
nak claim tu la, ni la.. ari2 ada orang sakit kan kak??

Miss Sita N Husband: bila makcik dan pakcik suda berkawen.
happy day makcik sita.



1 comment:

  1. rindu gila kat korang...ag2 ex-STAR/ex-PTSS/ex-UPM dulu..
    bila nak date??

    ReplyDelete