Sunday, October 24, 2010

Lu ingat semua awek pegang senduk..??

suara dia memang STIM merdu.
sapa xcair doh

zee avi: gadis molek 
Dalam list yang aku ada, permainan gitar dia paling clean.

gitaris jalanan??
kepala hotak lu..waniardy nih.

mempersembahkan miss beeha..!!

yang nih time aku g mini gigs kat Planet Hollywood(skrg da tutup) aku pernah tgok dia perform.
owh dia boleh buat hidung aku berdarah beb..!


Banyak gadis di luar sana yang mula dah pasang angan-angan. Fenomena gadis dan gitar memeranjatkan aku bila aku pulang ke kampung. Gadis-gadis felda duduk di atas jambatan atau tembok bermain gitar. Oh, dem! Ini bagus!! Ini satu trend terbaru. Selalunya lelaki saja yang bermain gitar hu-ha-hu-ha petang2 sambil ngurat gadis-gadis felda. Sekarang gadis yang bermain gitar, lelaki merempit datang ngurat-kacau. Tapi tak boleh nak kacau sebab bodyguard penkid ada kanan-kiri. Fak!! jangan la macam tuh..

Gadis oh gadis. Aku wonder, manakah gitaris folk lelaki kini? Takkan nak harap Aizat, Reza Salleh or Petto Teo je koottt. Em, sekarang dah mcm tak seimbang. Ah, biarlah. Dunia ini bukan aku yang punya poonn.

No comments:

Post a Comment